Metró reklámKérje testreszabott ajánlatunkat »
A metróval utazók létszáma megközelítőleg napi kétmillió főt tesz ki. Ez a nagyszámú utazóközönség jól észleli az újonnan megjelent reklámokat a megszokott környezetben! Sőt az utazás monotóniájában ezeket az információkat többnyire fel is dolgozzák, ezért a hatékonysága kiemelkedő.
Egy nagyobb közterületi reklámkampánynál szinte kihagyhatatlan. Valamely esetben szinte önmagában is megállja a helyét egy adott célcsoport elérésében.
Hirdetési lehetőségek:
- a mozgólépcsők között látható reklámfelület (balusztrád)
- a metrókon és a járólapokon elhelyezett padlómatrica
- a metró állomásokon elhelyezett kis-óriásplakátok
- a peron környezetében lévő citylight-ok és óriásplakátok
- screen – vetített , mozgó hirdetések
- metró kocsik érkezési idejét mutató hirdetési felület
- metró kocsikon belüli hirdetési felületek, kosárban lévő szórólapok


